當係旅遊觀光時,你發現你嘅導遊瞓晏覺,你會點做?

2020-06-18

當係旅遊觀光時,你發現你嘅導遊瞓晏覺,你會點做?

可能你會話投訴佢!

但係四野無人位於約旦嘅Wadi Rum沙漠保護區內,只有我、朋友同導遊,我們只有選擇等待,一個漫長的等待。

Wadi Rum沙漠保護區,係約旦最大的山谷沙漠,因特殊的風化岩石地形又稱為月亮谷。大片紅色沙地在夕陽照耀下呈現酒紅色,所以在阿拉伯語中叫酒红色山谷。

因為沙漠好大而係沙上行車,係需要一定技術同經驗,所以要由專人帶領,否則會迷路或車坎入沙度唔郁得,加上呢度亦冇網絡覆蓋。我們最後等咗個幾鐘,再繼續我哋嘅行程,睇到好靚嘅日落。唔怪之得好多大片包括《普羅米修斯》《火星任務》同《星球大戰外傳:俠盜一號》都係呢度取景。

旅遊最寶貴嘅係體驗當地生活文化,約旦除咗導遊瞓晏覺外,仲有熱愛飮茶嘅文化,去到邊當地人都鍾意請你飲茶(仲要落好多糖)。另外,晨早五點幾就會開廣播(係全世界都聽到個隻)做祈禱!同埋唔好盲目相信GPS,我試過導航去咗軍事機埸呀!真係幾時都要有判別心!!!普遍咁講,約旦風景奇特壯麗,當地人友善,亦好樂意提供協助。

x


該網站使用weber.top創建
無需代碼,輕鬆創建
立即體驗 Weber Website Builder